daywalker7 paint'de kaydettim.. dosya ekle yapıyorum doslayar yüklenio dio ondan sonra bişi demio penecere kapanıo we resim yükenmio??
daywalker7 oké.. ya bide van der vaart'ı 20 m$ liverpool'a alıyım mı beni sırtlarmı? bide kaleye frey'i?
Dabulu BENCE FREY İ ALMA DAHA ÇOK GENÇ KALECİ ALMAYI DÜŞÜN. VAN DER VAART I ŞU ANA KADAR DENEMEDİM AMA AL DENE DERİM BEĞENMEZSEN SATARSIN ZATEN....