Orjinal Mesajı Yazan: mertos_15
selamm arkadaşlar ben besiktasla 1 sene şampiyon oldum bu sene de şampiyonlugun en büyük adaylarından biriyim ama hala profesyönellik derecesi 7 veya 8 neden acabaa
"nerdeyse tam profosyonelim" demekle neyi kastettiğini anlamadım ama profosyonellik özelliğinin düşük olmasının nedeni medyaya verdiğin profosyonelliğe uymayan, agresif demeçlerdir muhtemelen. Örnek:
-...also said that as far as RAKİP TAKIM's unbeaten record goes, he is fully confident that it will not last the whole season and he hopes that his side will be the ones to end it.
Oldukça "unprofessional" bir yorum:scn_olma:
Profosyonelliğe aykırı yorumlar yaptığınızda takımınızda karakteri "profosyonel" olarak görünen oyuncular demeçlerinizden rahatsız olurlar. Demeçlerinizin agresifliğini merak ediyorsanız ."..fm2005datamedia" klasörünün içinde demeç dosyalarını bulabilirsiniz. Bir demecin şiddetini(yapacağı etkiyi) "svty" değişkeni gösterir: "1-> Hafif 2-> Normal 3-> Aşırı " gibi.
Benim oyunumda en çabuk 20yi bulan özelliğim "profosyonellik"tir. Neden acaba :)