RaceDoctor 2CD!Ağır yarış simulasyonu hastası biri olarak kesinlikle al derim!Ama bu oyun sabırsızlığa,sinir gerilmesine ve klavye ile oynamaya gelmez!!!
DeNiZ demoyu indiriom bitmek üzere..inş severim..ve gidip alırım..neden sinirden fln bahsettiniz?v-rally3 kdr berbat değildir.. oyunda herşey çok iyi..grafikler fln..fakat kontroller berbat..çok zor..neyse bakcaz artık bi çaresine..