Hearts of Iron 2 oyununun site'inde StephenT diye biri oyuna kendi yeni bir mod yapmis, ama moda türkleri kötü yunanlari, bulgarlari, sirplar ve yugoslavlari iyi olarak gösteriyor.
Modda sadece bu 4 ülkenin ismi geciyor, TÜrkiye ve almanya sadece bu 4 ülkeyemi savasti??
saten turkiyeyi tek olarak yapmis almanyayida koymamis??
Nerde Ingiltere, ABD, Italya, Ispanya, Fransa nerdeler???
Gelen hep birlikte bu sitede bu modu yapan kisiyi yaylim atesine tutalim
http://forum.paradoxplaza.com/forum/showthread.php?t=183103