-Connect- Orjinal Mesajı Yazan: Crim€ Ya beyler bende cs 1.6 var c-d nin son sürümünü yükledim ama hiçbi server a giremiorum. Yardımcı olabilirmisiniz. Ne yapmam gerekio? Servarların %90'ı CD kullanmıyor, o yüzdendir..
cr@zyb@y arkadaşlar bu server a girin yeni açıldı hile ye göz açtırmıyorlar tavsiye ederim hem yeni diye boş oluyo yarım saat uğraşmanıza gerek yok boş olduğu için rahatlıkla girersiniz tavsiye ederimm....haa bu arada serverın ip yi yamayı unutmuşum :) 212.174.113.124 buyrun......
Angora Arkadaşlar Ben CS:Source'u online oynamak istiyorum ama serverlere giremiyorum. (ne boş olana, nede yarım dolu olana) CS orjinal değil. Yanıt gibi oldu ama :D orjinal olmayan CS ile serverlere girebilir miyiz???
KocumVolkan Orjinal Mesajı Yazan: Angora Arkadaşlar Ben CS:Source'u online oynamak istiyorum ama serverlere giremiyorum. (ne boş olana, nede yarım dolu olana) CS orjinal değil. Yanıt gibi oldu ama :D orjinal olmayan CS ile serverlere girebilir miyiz??? evet arkaaşım bende giremiyorum yardım edin valla botlarla oynamaktan CANIM SIKILDI
cracks http://www.soccercenter.net/forum/showpost.php?p=656667&postcount=6 buraya cs online serverları ekledim... 1-6
cracks ya şunları birisi serverbrovser dosyası halinde yayınlayamazmı? hepsine uraşcaımıza öle olsun.
cr@zyb@y arkadaşlar server yeni açıldı sürekli admin var wall kullandırmıolar en ufak hatada banlıolar rahat cs oynamak için buyrun 85.107.250.61 bu arada server cs 1.5. serverı .....
d1aMeTeR Cs 1.6 H4LLoWeeN and CLL Serwer | FaKe Clan Serwer Hilesiz Ve Kaliteli Oyunun Adresi 62.68.196.106
OrcsCaptan Clan Kadromuz : TCT||****OrcsCaptan**** (Cptn) TCT||****BuyuKReS**** (Cptn) Adminlik ve Clana alımlarımız başlamıştır ! :. 85.153.21.30 .: TurkCsTeam Clan Server 2008 ™... Msn : iletisimtctserver@hotmail.com
star_ua_kewell **Cs 1.5 Serveri : cs7.kingofcs.org** ** cs8.kingofcs.org ..... Bu 20 ye kadar gider.Org olan yeri com yapın o şekilde 40 a kadar server var.**
White Albatros CS 1.6 Bizimkiler Public cs1.bkgaming.net Beyler seviyeli güzel bir ortam var gelirseniz oynarız :)