cihanpgs Sevgili arkadaşlar site de bulunan FB stadını yapamıyorum...AFS,den import ettiğim halde yine yapamıyorum...ayrıca aynı şekilde TSL topunu da yapamıyorum...yapan varsa bana yardım edebilir misiniz lütfen...