3330'ta resimli mesaj degil, ekran koruyucusunu nasil silebilirm. Bakin ben bunu denedim olmadi. Ben yazyimda siz zahmet etmeyin aynisina...
Evvela tlf'da istemedigimiz resmi ekran koruyucusu diye ayarladik. Sonra Logomanager'le yeni bi e.k. yolladim. Ama hangi resmin üstüne secilmeden kaydoluyor. Napcez simdi? Resimli mesaj olarak yollasam, sadece resimler üstüne kaydolyor. Ekran koruyucusu üstüne olmuyor.
Yardimlariniz icin cok cok mersi...