Portsmouth'la ilk sezonumun ortasında Premier Lig'de işler süper gidiyordu ama finansım çok kötüydü. Maaşlar çok yüksekti, stad kapasitem de düşük, bişeyler yapmazsam param eksilere düşecekti 2-3 ay içinde. 19 Maçta 19 gol 8 Asist 7,75 av. rating'le oynayan Yakubu'nun peşinde Milan vardı. Ben de 20.000.000 Euro ile Milan'a önerdim. Milan kabul etti + Abramovic de hemen atladı olaya. Ben de Milan'ı beklettim, Chelsea'ye 42.500.000 Euro önerdim, kabul ettiler :) 60'lara çıksaydım onu da kabul etceklerdi belki. Portsmouth'tan çok süper futbolcu çıkmadığı için anca bu transferi yapabildim. O parayla da: Holenak, Edgar Barreto, Derlei'yi aldım. Eto'o'yu elimden kaçırdım, Kalou'yu almayı planlıyorum + finansal durumum "okay" statüsünden "rich"e fırladığından 80.000 Euro'ya kadar maaş önerebiliyorum :)