Arkadaslar, dün aksamdan beri ariyorum bu Forum'da dogru düzgün forma, ama bulamiyorum, hepsinde mesela "46 Maras" felan yaziyo, yanin yapanlarin isimleri. Ozaman bu bizim isimize yaramazki kardesler! TSL ne zaman cikacak? Onu bekliyemiyorum, bana biriniz lütfen Trabzonspor'un; ic sag, dis sag, 3üncü forma ve kaleci formalarini yollayabilirmi?
MSN'e de ekleyebilirsiniz
Fabo1988@hotmail.com
Simdiden tskler.