oguzkasirga ya nero ile vcd formatında birleştirebilirsiniz, ama menü oluştur seçenegini seçmiyeceksiniz, o zaman ard arda birleştiriyo
muzzy..! VMV OLAYI KÖTÜ BARİ AVİ YAPSA HADİ BİŞEY DEMİYCEM AMA WMV LER DİVX PLAYERDA AÇILMIYOR. bide çok ağır WMMaker
oguzkasirga nero da işte vcd yap diyosun farklı video formatlarıda olabilir kendi onu decode edip tek video formatına ceviriyo ve ard arda ekliyo