Giovanni bendede olmuyo yaw adx sound.wav yazdığımda alta input sound data file:'1.wav' cannot find the file: '1.wav'. diye birşey çıkıyoo olmuyoo
pman_714 ya bende wav yaptım ama adx.exe açılır açılmaz kapanıyo ben diğer sayfalara baktım ben win98 kullanıyom burda çalıştır diye bişi var oraya yazıyom yine açılır açılmaz kapanıyo lütfen yardım edin *dehşet* nası yaptın sen bunu *oydemir*sen nası yaptın ahmet sana mail attımı
Sailorman89 Orjinal Mesajı Yazan: ahmet1977 dBpowerAMP adli program lazim,bu MP3 leri WAV a ceviriyorsun ilk basda http://download.com.com/3000-2140-1...tml?tag=lst-0-1 sonra ADXencd adli kücük bir dos programi,wav dan apx'e cevirmek icin http://people.freenet.de/gerard19/adx.rar 1.)Ilk Basda dBpowerAMP bilgisayariniza yüklüyorsunuz 2.)sonra mp3 dosyaini üstüne sag tusla basiyorsunuz ve orda "convert to"adli diziye basiyorsunuz.(1. resim) 3.)ayarlarinida 22050 kHz; 16 Bit; Mono getiriyorsunuz ve convert basiyorsunz.(2. Resim) Bulundugunuz dosyaya Wav dosyasini ekliyor.(3.Resim) 4.)ADXencd adli program (adx.exe) ile wav dosyasini mesela ben documents/ adli dosyaya kopyaliyorum.(4.Resim) 5.)DOS programini baslatiyorsunuz ve command sirasini adx sound.wav yaziyorsunuz ve entere basiyorsunuz(5. Resimde gördügün ilk siradaki gibi). Ben Wav adli dosyayi Sound.wav koydum.Ardinda ayni dosaya sizin adx dosyasini yerlestiriyor.(5.Resim). Ahmet eğer tezahuratların daha kaliteli olmasını istiyosan bu 3. adımda yaptıgın işlemi 24000 kHz-16 bit-Stereo olarak yap.Çünkü orjinal tezahurat dosyalarının formatı bu şekilde ve ses daha kaliteli.....
pman_714 Orjinal Mesajı Yazan: pman_714 ya bende wav yaptım ama adx.exe açılır açılmaz kapanıyo ben diğer sayfalara baktım ben win98 kullanıyom burda çalıştır diye bişi var oraya yazıyom yine açılır açılmaz kapanıyo lütfen yardım edin dehşet nası yaptın sen bunu oydemirsen nası yaptın ahmet sana mail attımı ya hala cevap vermediniz
pman_714 ya ben ms dos açıp oraya ne yazcam ne yazarsam yazıyım bozuk komut veya dosya adı diyo biraz daha açabilirmisin
dehşet bak dostum adx'i ve wav dosyasını c nin içine kopyaladığını ve wav dosyasınada a.wav adını verdiğini farzedelim ardından komut dizinini çalıştırıyorsun orada açılan satır şudur C:Documents and Settings(oturum ismi)> sen buraya cd.. yaz enter a bas sonra satır şuna düşer C:Documents and Settings burayada aynı işlemi yap sadece C: kalır burayada C:adx a yazıp enter e basarsan bir işlem yapar sonra c yi açtığında orada a.adx olarak ses dosyanı bulabilirsin. umarım anlatabilmişimdir.
pman_714 ya sana sorduktan hemen sonra buldum sorun ilk başta C:/Windows varmış onu düzeltince yapabildim ama bazı tezahuratların sesi çok kısık geliyo(benim yaptıklarımdan) o ses neyle ilgilidir