Selam,
1.)**oydemir **kardes,mp3 dosyasini ilk basda wav 'a cevirmen lazim.Cevirdikden sonra wav'i adx'e cevirebilirsin.Büyüklügüne dikkat et,genellikle Tezahüratler PES4 de kisadir,ama giris müzigini degistirmek istiyorsan veya ana menude calan müzigi degistirmek istiyorsan olur.
ADX illede C ' ye kopyalamana gerek yok,ben C de ADX leri cevirdigim icin,orda topluyorum tezahüatlarimi.Istedigin yerde cevirebilirsin,ama DOS dan tabiii.Yazim ilk sayfasinda Detaylari ile anlattim,istersen bir daha gözat oraya.
2.)**Ben geldim** kardes,yazimin ilk sayfasini okuduysan,hangi slota fenerbahce tezhüratini ekleyecegini görürsün.
SP_0001_01.adx
SP_0001_02.adx
SP_0001_03.adx
SP_0001_04.adx
SP_0001_05.adx
Bu dosyada Fenerbahce veya Trabzonspor tezahüratlarini koya bilirsin,cünkü bunlar WE United ve PES United Takimlarin üstünde kurulu ve bu iki Takimimiz bunlarin üzerine kurulu.Unutmaki eger fenerbache Tezahüratini eklersen ve Trabzonsporla oynarsan,Fenerbahce tezahürati calar.Ben fenerli oldugum icin Fenerbahce Takimi ile genellikle oynuyorum. :)
3.)**evolvo** kardes,vallaha yazimi tüm okuduysan sende görürdün :)
SP_1000_01.adx
SP_1000_02.adx
SP_1000_03.adx
SP_1000_04.adx
SP_1000_05.adx
Bu dosyada geri kalan Avrupa takimlarin tezahüratlari var,yani Besiktas veya G.Saray icin buna tezahürat ekleye bilirsiniz.
Umarim yardimci olmusumdur.... :scn_onay: :) :)