arkadaslar en cok su r.carlosun yavaslıgına uzuldum baska bisey degil yamaları oyuna nasıl aktarıcam ayrıca konomi bu yavaslık sorununun farkındamıdır dersiniz topları indirdim ama ing.olmadıgından neyapacagımı anlamadım forumdada herkez bildigi gibi konusuyor ayrıca en fix hız durumunu soylerseniz mutesekkur olueum