Yok usta siz ancak bu kadının orjinaline ellemeden (forma giydirmeden) futbolcuların sorunlarını çözersiniz. En azından rakip oyunculardan baskı yemezler. Ayrıca o montajlanmış muhtemelen. Kaleci gol yiyince sinirleniyor yani o kadının attığı gölün sayılmayacağı zaten belli. Ve topa vururlen hakem birşey yapmıyor ve bakıyor. Kimsenin çıkarma gibi bir niyeti yok. Gol olunca oyuncular seviniyor. Montaj..