saviola 654 wolf 3.0 ı indirdim kurdum güzel fakat ingiltere ve almanya ligi logo bide formlar berbat.yardım!
Joetri ee naapabiliriz?Demekki yamadaki formalar böyleymis bende 2.0 kurulu formalar gayet güzel.Sende yeni forma import et.Niye bize soruyosunki wolfmuyuz biz?
merto873 kitserver ı yukledin mi formalar bence gayet mukemmel valla bilmiom iste gs fb nin bile son formaları var daha ne istiyon anlamadım ki
kaneko1987 ya formalar kötü diyon tüm takımların formaları orjinale gayet yakın yamayı mı yanlış yükledim demişin forumda tüm yamalar nasıl yüklenir diye bi başlık war oradan bak kurulumuna ama kopyala/yapıştır mantığıyla kuruluyo