Garnett_ManiaC Memphis li hiç yokmu yafs ne güsel takım Minnesotada Garnett olmasa wala direk grizzlies lı olrm
Bs1905 Abi tamam doğru diyon da Dallasın bir numaralı adamı Nowitzki bu kesin de Finley'i de unutmamak lazım .
Bs1905 Tabii bir de Milwaukee Bucks var onu unuttum.Umarım Michael Redd bu sene de all star olur milwaukeeli biri varsa lütfen nba.com dan Redd'e oy versin.
vince15 Orjinal Mesajı Yazan: Bs1905 Tabii bir de Milwaukee Bucks var onu unuttum.Umarım Michael Redd bu sene de all star olur milwaukeeli biri varsa lütfen nba.com dan Redd'e oy versin. Oylama bitti ne yazıkki artık durum coachlara bağlı!
ThEQueSTioN işte bu abi bir gün herkes dallas'lı olacak ... (biraz çalıntı oldu ama...) Michael Redd All-Star olmaz bu sene sanmıyorum ............... Ben hiç adamı görmedim bu sezon ...
Garnett_ManiaC Michael Redd bu sene rezil oynuyo umarm koçlar da seçmes onu kaç sayı attığı önemli deil nası oynadıı önemli bnce o kdr saçma sapan şutlar kullanıoki işalla all-star olmas aa durun bn batı yı tutuom sonuçta işalla all-star oluuuuuuuur
murtiyeni NİİYE HERKES NBA TAKIMI YAZMIŞ ORDA NBADAN YAZIN DEMEMİŞKİ İŞTE BÖYLE YAPTIĞINIZ İÇİN BASKETİMİZ FUTBOLDAN GERİ KALIYO VE GELİŞMİYO BENİM TED KOEJİ VE OYAK RENAULT(kadrosunda son 2 yıldır hiç yabancı oyuncu yok prensip meselesi yüzünden) ama nbadada chicago ve lakers