Yıllardır New York Knicks'liyim. Tabi şuan biraz kahrolsamda olmaya devam edeceğim. Bu nedir, yılların Knicks'i bobcats'e yeniliyor. Hayır parada var, NBA'in en zengin takımlarından biri ve halen adam gibi forvetlerimiz(sf,pf) yok. Neyse dertlerimle canınızı sıkmayayım :lol: , bu konuyla ilgili anket açayım dedim ama bir sürü takım var sığmıyor ankete..