yahu arkedeşler..
ben bu fraps programını pes4 için indirdim ama ondan başka bütün oyunlarda çalişiyi...
ama peste çok yavaş kaydediyo..
yani kayıt deyince oyun slayt gösterisine dönüyo ve aynı o şekil kaydediyo...
diğer oyunlarda normal ama...
??????