Arkadaşlar yardım edin, bilgisayarımdaki exe dosyalarını çalıştıramıyorum.
Hep şu hatayı veriyor.
windbg.exe bulunamıyor
Bu program 'Uygulama' türündeki
dosyaların açılması için gerekli.
Nereden bulacam bu windbg.exe yi
lütfen çok acil bilgisayarda hiç bişey yapamıyom...