öncelikle ben man utd'nin başındayım ve her sezon yaklaşık 50 trilyon ortaklara para veriyorum yani sürekli oradan paralar azalıyor ama tv gelirleri, maaş düşüşleri :), şampiyonlar ligi, fa cup ve lig kupasından aldığım paralarla gayet güzel geçiniyorum
2. olarak yapay zeka bence müthiş dil uzatanın dilini kopartacak cinsten ben aynı taktikle 2 sezon (3te olabilir) Galatasaray ile 2 sezonda man utd ile oynamaya kalktım ilk sezon açık ara şampiyon olan United ikinci sezon hazırlık maçlarınıda kazandı fakat lig bir başladı beraberlik üzerine beraberlik ve pozisyon bile bulmakta zorlanıyorum ondan sonra yedeklere şans verdim taktiği biraz değiştirdim ve tekrar kazanmaya başladım hemde 8-1 falan adamlar eski atktiğime ve oyuncularıma göre kuruyorlar takımlarını ve benim taktikle oyuncuları farklı görünce şok oluyorlar
3. olarak deplasmanda istrsen dünya devi ol ama blackburn'den bile gol yersen supriz saymayacaksın hatta o golu çıkaramazsan hiç şaşmayacaksın yani bu oyunda da yapay zeka müthiş zaten sigames kendi yaptığı oyunu bozacak değilya geliştirecem diye
4. olarak stad büyütme işi bence hiçte zor değil şuanda main roadta oynuyorum maçlarımı bunun nedeni yönetim stadın üstünü kapatacağını açıkladı ve ben bu olayı onlardan talep etmemeiştim şuanda 2008 ve Old Trafford 7800 kişilik üstü kapalı bir canavar
başka sorusu olan