detroit icn ii oldu bence.LİNDSEY HUNTER formda bu aralar ama yası ilerliyo.ilerisi icn BİLLUPS ın yedegi olarak ii oynar arroyo
ama MEHMETicn pek ii olmadı.detroit te de MEHMET in surelerini baya bi calmıstı CAMPBELL we smdi de tahminen BORCHARDT ın yerine ilk 5 baslar CAMPBELL we olan MEHMET e olur
ayrıca bence yanlıs olan sey bi guard la bi uzun un takası