arkadaşlar ps2nin ince versiyonuna çip takılıo hatta ben çip takılmıo die almıycaktım ama takılıyo aldım ve çok mutluyum hiç bir problem yok hem adanalı olanlar bilir gökkuşağı die bi int cafe var (3katlı) onlar ince versiyondan çipli 15tane almışlar bence inceyi alın