Mista Sago'nun resmi sitesi mirabeat te karargahtan bir sesleniş konuşması yayınlandı.
Sagopa bir çok şeyden bahsediyor burda Pesimist Ep 3 de ki diss iddaları, Ceza'nın konserindeki olaylar, romantizma ve en önemlisi Sago'ya diss yapmaya kalkan yarım akıllılara sorulmuş bir kaç soru. Okumanızı tavsiye ediyorum.
http://www.mirabeat.com/haberler/21.html