Orjinal Mesajı Yazan: snakeman
9800 prolar veya xt'ler kaça!!!
Bak 9800 pro alacaksan..İlk tercihin bence sapphire olmalıdır..olmadı power coloru gozun kapalı secebilirsin..XTler içinse aldıgın pro'ları overclock'layarak
XTye cevirebilirsin...Ama bu sana biraz pahalıya patlar, overclockla performansın artar fakat ısı sorunu ve garanti iptaliyle karsılasırsın!!!!!!!!!!