abi yanlış anladın ya..özür dilerim..valla yanlış anladın..ben ona ulaşmayı deneyin gibisinden bişi demek istedim..yani burdan adam buralara uğramıosa boşa çaba vermeyin demek istedim..
k.bakma..zaten bu aralar kafam bozuk,karışık..çattığımdan değil..
ayrıca mod olmaya fln çalışmıorm..isteseydim bu tip şeylerle uğraşmazdım..