UfUk-Fb Türk Telekom’un yurtdışı internet erişimini sağlayan alternatif kablolardan birisi olan MedTürk denizaltı kablosunun kopmasından kaynaklanan bir sorun ve pazar günü düzelcek....
03Gs1905 arkadaşım bu kadar sinirlenme yaww Adsller de gene kablo kopmuş denizaltı geçerken koparmış pazar günü kablo değişince hız normale dönecektir sen merak etme...
emr_353 Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu valla bende şu anda bağlantı gayet normal sen hizlioglusun ondandır
jack_alkara bende soccercenter.neti bile cok zor aciyor,acayip bisey sitelerde zorluk yasiyorum ama 5 kere-10 kere deneyince mecbur aciyor,dayanamiyor bana!! :hihi: soccercenterden kopamam ben...!!!:)
frankly yaw bazen hızlı bazen düşüyo hatta bazen 0 kb ta kadar düşüyo tabi arttığıda oluyo 26 kb filan çıkabiliyo
koraykosker geçenlerde okudum 2 ay gibi kısa bir sürede 56000 kayıtlı kullanıcısı olan adsl 961534 kişiye ulaşmış