hako_ ARKADAŞLAR BEN NBA 2005 İ OYNAMAK İSTİYORUM MODEMİM ADSL D-LİNK 500G.HOST OLMAM İÇİN NE GEREKİYORSA BANA BİRİ YARDIM ETSİN.NBA İN PROTOCOL KODU KAÇ.AYRICA HOST OLAN BİRİYLE MAÇ YAPMAK İSTİYORUM HEMEN YARIN(CUMA).
Commander54 USB ADSL ASUS modem var. Güvenlik Duvarını ( FireWALL ) Kapattıgımda Rahatlıkla Host Olabiliyorum. Sorun Olmuyor..