kardesimin biri bi antreman programı yapmıs programı yukledim onceleri iyidi sonradan her hafta 1-2 futbolcu sakatlanmaya basladı ama bazıları oyle sakatlandılarkı en onemlı oyuncum 5 ay bir kacı 2 ay ve kucuk sakatlıklar ensonunda 23 kısılık kadro yetmedi pafdan adam cıkartmak zorunda kaldım antremana girip programı kapatacagımda hep hata verıyor ve oyunu kapatıyor
oyunu herseyıyle silip (tabi save dosyanı alıp)tekrar yukledıgımde aynı hatayı tekrar verıyor kurtulusum varmı yardım edin tekrar baslamak zorunda bırakmayın benı :,(