Grandmonster xp home editionu yüklerken "kurun kullandığı .sif dosyasındaki aşağıdaki satır eksik yada bozuk" değer : 1 anahtar : usbehci. " diye bi hata veriyo ve kurdan çıkıyo. Sizce sorun neden kaynaklıyor olabilir. aynı cd ile birçok defa yükleme yaptım. Yardım ederseniz seninirim...
Grandmonster formatlanmış diskin üzerine kurmaya çalışıyorum. CD'den format atıp denedim ama yine olmadı
DeNiZ sakın ha..sorun sdc usb lerde.. kurmadan önce pc ilk başta açlıırken del tuşuna bas setup a gir ve usb leri kapat..kurduktan sonra açarsın..sdc usb leri kapatman gerekli.
DeNiZ ama takılı olan usb leri çıkartmana gerek yok..usbehci hatası veriosa mecburen usb leri biostan kapatacaksın..başka yolu yok!!
muzzy..! XP CDsini takıyorsun Kur diosun hangi Sürücüye kursun dio sürücüyü seçtikten sonra bi ekran daha çıkıyor Biçimlendir diye falan sana uygun olna seçeneği seçiyorsun. Ama sanırım formatladıktan sonra direk kuruluma geçiyor