frankly Orjinal Mesajı Yazan: aragorn_85 kardeş amacım polemik deildi sadece bu yöntemle bi yere varılamayacağını söyledim... herşeyi polemik yapmayın lütfen.... tamam fenerbahçe yendi moralin bozuk ama lütfen yani :D kolay gelsin.... hayır öyle bi laf söylüyosinki YERLE BİR OLDU :( Zaten fener yenmiş :D
aragorn_85 neyse sürç-ü lisan ettiysek affola bu arada fenerbahçe galibiyeti içinse söleyebileceğim "sıkma canını okşa patlıcanını" bu fener bu sene elini kolunu hatta başka şeyleri sallayarak şampiyon are you ready!!! hade kolay gelsin...