Geyiq Team Galba dumlupinar maçiydi takimin adini unuttum :D bu maçta 2 tak1m taraftarlari 2.periodun baslarinda kavga çikti biçaklar çekildi...maç bittigindede tribünlerde kanlar yer aldi :mad:
vince15 Evet bayanlar Avrupa Ligi maçıydı Ceyhan Bld. le ben de diyorum Dumlupınar ne yaw başlığı görünce şaştım kaldım!
*{Bå®ô$_1905}* Ewt Ceyhan Belediye'ydi asiri olaylar olmus Aziz Yildirim girmis araya öyle durmus diolar... Bu arada orda toplam 4 polis war die duydum ama emin deilim...
Garnett_ManiaC Ewt bn o maçtaydm caeyhan bld yi desteklemek içn daa dorusu kadıköydeydm arklarla cnmz sklıodu maça girdk noldunu anlamadn arka tribünlerdn bişeler attılar kargaşa oldu bi anda bi milletvekilimiş galiba yaralndı aziz yıldırım hmn yanına aldı onu bis de maçn geri kalanını islemedk ii ki de çıktk fener daıtmış :)
Fevzi hem o adam maça bedava biletle gelmiş ya bide moderatörler şu konun adını ceyhan belediye diye düzeltsin