ali23588 PES4 Top Paketi indirdim herşeyi yaptım sonra 3d Analyzer dende işeretleri yaptım ama oyundan attıyor neden acaba bileniz varmı
saviola 654 Orjinal Mesajı Yazan: ali23588 PES4 Top Paketi indirdim herşeyi yaptım sonra 3d Analyzer dende işeretleri yaptım ama oyundan attıyor neden acaba bileniz varmı bırakın o siteleri buyrun indirin............................................ http://www.fifa-city.de/showthread.php?s=&threadid=37202 alta indiğinizde toplar gözünüze çarpacaktır :yikes: ;) ok yapamayan varsa söylesin
holyganksk oyunu 3d analyzaer dan açiyosunuz ama de mi normal açmayı denediğimde bendde loadingde atıyo çünkü,hani unutmuşunuzdır belki die şey ettim..