03eagle87 Beyler şu japon spikeri filefronttan çektim rar dosyası bozuk çıktı extarct yapılmıyor siz nereden çektiniz filefronttan başka nerden çekebilirim??? Bir de bu ispanyol işi halloldu mu şunu bi halledelim...
03eagle87 Orjinal Mesajı Yazan: dobra dobra http://www.pespc-files.com/ burada audi bölümünde var bende ordan çektim zaten filefronta yönlendiriyor.
blood1453 dostum rar dosyasının bozuk çıkmasının nedeni flash get, get right gibi download bprogramlarından biri ile indirmen dir normal kaydet ile windows ile indireceksin. ozaman rar dosyasında bozuk olmaz.
frankly Orjinal Mesajı Yazan: blood1453 dostum rar dosyasının bozuk çıkmasının nedeni flash get, get right gibi download bprogramlarından biri ile indirmen dir normal kaydet ile windows ile indireceksin. ozaman rar dosyasında bozuk olmaz. ben flasget ile indirdim ama bende sorun çıkmadı.
03eagle87 Orjinal Mesajı Yazan: blood1453 dostum rar dosyasının bozuk çıkmasının nedeni flash get, get right gibi download bprogramlarından biri ile indirmen dir normal kaydet ile windows ile indireceksin. ozaman rar dosyasında bozuk olmaz. sağol ya ben DAP la indirmiştim bir de öyle deneyelim bakalım.
blood1453 Her zaman oalcak bişi değil, ama genellikle o yüzden oluyor, RAR dosyanının son parçası hatalı falan iniyor o yüzden rar ı açarken en son da hata verir mesela
Flexy bende genelde bu hatayı normal windows kaydetmede alıyorum flashgette hiç rastlamadım böyle bir olaya!
merto873 madem acılmıs napalım yazalım bi seyler yau ben de flashget le indirdim sorun yok ta ispanyol daha guzeldi ya begenmedim ispanyola dondum tekrar
ali23588 pardon yanlış yazmışım internet download manegerle indir dediğim gibi indir indir.com da var orda arat
oydemir arkadaşlar herkesin mubarek kurban bayramını kutlarım şu ispanyol spikerin download linkini ersenizde bide biz yüklesek oyunumuza gercekten çok merak ediyorum ispanyol spikeri yardımcı olursanız sevinirim hepinize saygılar diliyorum :)
oydemir PES dogrusu yani! bi yardımsever arkadaş cıkıpta şu ispanyol spikerin download linkini vermedi bide paylaşim formu diye yazıyoruz buraya :(
erkanhirik kardeşim cd nin içinde var s_sound afs dosyası ispanyol spiker işte at onu oyun içindeki dat klasörüne adını e_sound.afs yap al sana ispanyol bu kadar...
merto873 her cd de yok ama varsa zaten bilgisayarda yukludur oyun yuklerken kesinlikle yukleniyor cd nin icindeki program files in hepsi zaten cd de varsa ayarlarda dil e gir commentery language ye gir orda sec ispanyolu cd de varsa ispanyol spiker bole calısacaktır
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: erkanhirik kardeşim cd nin içinde var s_sound afs dosyası ispanyol spiker işte at onu oyun içindeki dat klasörüne adını e_sound.afs yap al sana ispanyol bu kadar... dostum elimdeki cd de olsa sizlerden yardım istemezdim dimi bu arada dediğiniz gibi dil secenegine giriyorum ama ingilizce seceneginden başkasi aktif değil sanırım derdimi anlatabildim!