selamlar,
blood1453 bende emule ile pes4 (myth) ü indirdim cd ye çektim. oyunu kuruyom dahasonra bişeler daha yüklüyo (ms-dos penceresinde) pach mi dir ne dir anlamadım. crack ini atıyom oyuna girmek istediğimde bilgisayarda tık yok. bilgisayar yavaşlıyo ve oyun "Windows Görev Yöneticisi" bölümünde pes4.exe olarak açık gözüküyo ama oyun felan yok ortada. Bide WOLF felan demişiniz o nedir. anlamadım doğrusu ne yapmam gerekiyo.
yardımcı olursanız sevinirim.
Saygılarımla
Teşekkürler
TAMAM ARKADAŞLAR OYUN ÇALIŞTI.... :hihi: