buco007 İnönüyü yaptım 1,61 yer kapladığı için buraya koyamadım e-mail verirseniz gönderirim(KARLI ZEMİN HARİÇ)
blood1453 karlı zeminde mi var varsa bana gönder yani normal stadyumu zaten gönder de karlı zemin li olsa iyi olur :D blood1453@gmail.com
SCoRPioN ® Arkadaşlar bu ne istek hattı gibi ya ! Lütfen Konu kirliliği oluyor. Özel Mesaj yoluyla istek yapın.