Arkadaşlar size bi kıyak daha yapıyorum, MSN kullanıp kamerası olamyanlar karşı tarafa istedikleri Video dosyasını izletebiliyolar
SplitCam programını kuruyosunuz, kurarken işte sürücü imzası felan soruyo herşeye evet diyosunuz, daha sonra MSN de araçlar/ses video ayarlama sihirbazından kameranızı SplitCam olarak seçiyosunuz ve splitcam programını çalıştırıyosunuz programda çalışan video aynı zamanda video daveti yolladıgınız kişi messenger ekranında izliyo, program çok güzel çalışıyo, ben kullanıyorum. Takılan olursa sorun yardımci olurum...
Bu kıyagımı da unutmayın :type: :type: :type: