Bilgisayar bölümü Donanım ve Yazılım olarak İkiye ayrılmış.
Ama görüyorum ki yazılım bölümünde donanımla da ilgili problemler
Donanım bölümünde de yazılımla da ilgili konular açılmış(ya da düzenlenmemiş).
-------
YAZILIM=Bilgisayarımıza kurduğumuz tüm programlar buna işletim sistemi ve sürücüler de dahil.
-------
DONANIM=Bilgisayarımıza monte ettiğimiz her türlü bileşen.
-------
Lütfen artık daha dikkatli olup ve konuları doğru yerlere açalım. Böylece forum daha düzgün bir hale gelir.