evet beyler çoğumuzun "olmaz" olarak bilinmediği ram e overclock yapılıomuş..benim anakartın kutusunun üzerinde şöle yazıo:
"The unique AI overclocking Tuner in BIOS enables quick overclocking up to 30% (depends on CPU and RAM). It automatically detects and optimizes every relevant parameter to provide both performance and stability.."
demek ki oluomuş..ama biostan pek annamadığım için yapmassını bilmiorm..
bunu çeviren olursa daha ii anlaşılır.. :scn_oku: