resme sağ tıklayıp save target as komutuyla kaydettiğinde resmin boyutları 100x100 olmaktadır:)
bir kere daha dikkatli okursan üstteki msjımı resmi açıp da üzerine sağ tıkla yazmadım; "yukarda küçültülmüş görünüm olarak eklediğin resme sağ tıkla" yazdım:)