FbMaNIaC PES3te yaşadığım hüsrandan sonra PES4 te umutLarım dewam edio umarım TSL PES4 için bir an önce yapıLır.ÇaLışmaLarınızın en kısa zamanda bitmesini diLerim :mad: Sabırsızım ve görüşLerinizi bekLiorm undefined :D :hugs: