XII beyler geçen bi ark. denedik olmadı. bende cd wersiyonu war ayrıca update etmem gerekirmi multiplayer oynamam için.eğer anlatıcak we yapacak olan warsa arman_bicer@hotmail.com bekliorum...
realfoxboy Orjinal Mesajı Yazan: Felipe²°°³ MultiPlayer Varmi Oyunda ya??? Ben yok biliyorum. Online Mod var sadece eee tamam. Ağ ipsini girince ağdan oynamış oluyorsun. Online demek zaten multiplayer demek.
Felipe²°°³ Yoh ya.. alla alla Ama ben internette bagli olmadan ONLINE yerine giremiyorum o nasi olcak
realfoxboy yaaa bak. pes4 e gir. online'a gir. HOst de kur. sonra bağlanacak olan pcde pes4 ü aç online gir. Client de. Sonra host arayacaktır. ONu bulur zaten. bulamassa host olan pc'nin ağ numarasını (onun ağ ipsi) yazarsın bağlanırsın. Tabiiki var multiplayer yani.
Felipe²°°³ ya vardir da ben Offlien iken Online yerine girmiyo onu diyorum belki Ag baglantisi yapinca görüp birbirini girer.