Makaay Tüm SCN üyelerinin bayramını kutlar büyüklerin ellerinden kücüklerin gözlerinden öperim :) :hugs:
Makaay Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu tüm scn ailesinin mübarek ramazan bayramını kutlar hayırlara vesile olmasını dilerim.... hocam gec kalmadınmı biraz:)
frankly Orjinal Mesajı Yazan: Makaay hocam gec kalmadınmı biraz:) heuehe heralde dalgınlığına gelmiş neyse yarın kurbanların kesiliceğni görünce anlar
DeNiZ dünyadaki bütün mslümanların ve scn nin dillere destan ailesinin bayramını bendeniz alper olmak üzere kutluyorum..hayırlı bayramlar millet..