Geyiq Team Son günlerde internette rahatsız edici bir yawaşlama söz konusu özelliklede ADSL de bugün ccn türk te gördüm Denizin altında bir kablo kopmuş ve internetimiz 23 Ocağa kadar yawaş olacak malesef :(
götveren Yurt dışı internet erişimini sağlayan alternatif kablolardan birisi olan MedTürk denizaltı kablosunun Marmara Denizi'ndeki kısmı zarar gördü. Arıza giderilmeye çalışılıyor. Türk Telekom, yurt dışı internet erişimini sağlayan alternatif kablolardan birisi olan MedTürk denizaltı kablosunun, Marmara Denizi'ndeki kısmının zarar gördüğünü ve yedeklerin çalıştırıldığını bildirdi. Telekom'dan yapılan açıklamada, 16 Ocak'ta yurtdışı internet erişimini sağlayan kablolarda bir zarar meydana geldiği ve nedeninin araştırıldığı belirtilerek, "Günün en yoğun saatlerinde maksimum 7 Gbps'lik kapasite ihtiyacının yüzde 56'sı olan 3.9'luk Gbps kısmı, kablonun kopmasından sonra hizmete verilen yedek kapasitelerle karşılanmaktadır" denildi. Alternatif güzergahlardan yeni ek kapasite temin etme yönünde çalışmaların sürdürüldüğünü belirten Telekom, kopan kablonun tamir edilmesiyle ilgili çalışmaların sürdürüldüğünü kaydetti. kaynak:inndir.com
götveren http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=39117 ikisi de ayni konu mu bana mı ole gelio????
ELECTRIFY yaw bende de ikde birde bağlantı kopuyo bi iki haftadır acaba bundan mı? gerçi başka kimseye olmuyomuş ama...