forzajuve_1897 beyler boğaz donmadı...boğraz donamaz zaten çünkü akıntı var... ayrıca karadenizin kuzeyinden gelen buzlar boğazda sıkışır ve boğazda kalır yani boğaz donmuyor;) ayrıca bu buzun boğaza geldiği yıllar 50'li ve 30'lu yıllarda 2 defa olmuş...
muzzy..! Zuppahaaa. Buz boğaza kapak atmış. Tabi geçiş serbest olunca buzlar Türkiye'ye irtica etmeye karar vermişler.:D
ufuk_abay bu olaya bi açıklık getiriyorum bakalım----->http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=41891 tıkla!!
muzzy..! Yanlız dikkatimi çeken bu kadar çok gemi nasıl oluyor da hareket halinde ve birbirine bu kadar yakın oluyor :