artun77 beyler bir kere newcastle'la uefa çeyrek final ilk maçı. Maçta Beşiktaşla 3-1 öndeyim ouncu değişikliği yatım maça döndüm bir de ne göriyim . 3-0 Newcastle önde daha sonra birkaç kez daha oldu. Sizin de başınıza geldi mi? :bilmemki:
Fevzi benim öyle olmadı da buna benzer gariplikler oldu mesela aynı dakikada 4 futbolcu sakatlanıyodu falan böle:D
Pentagram_15 ya şu sorunlar acaba bende niye çıkmıyor çok merak ediyorum arkaaşlar özel bir çaba sarfetmek mi gerekiyor böyle saçmalıklar için?
Dabulu arkadaş bende şu ana kadar 1 gariplik oldu okan yılmaz kırmızı kart gördü ama oyundan çıkmadı ve ceza almadı...