konuyla denk bi iki kelime edicem kırmızı beyaz toplara onay çıktı ama sarı lacivert için düşünülüyomuş takımların yaptığı yorumlar:
1:Trabzon kendi topumuzla oynarız
2:GS merak etmiyoruz seneye sarı kırmızı olur o top
3:BJK sarı lacivert topla oynamayız (fotomaçtan aldım :))
açıkçası fanatik bir ülkede sarı lacivert topla oynamak rakiplerin gerçekten tepkisini çekebilir ( bordo mavi top sarı kırmızı top gibi ) siyah beyaz demiyorum topların orjinali beyaz siyahtır zaten ( bjk ile alakası yok ama yanlış anlamayın ) heralde kışlık top kırmızı beyaz ağırlıklı (yazlığın tamtersi yani ) olabilir....konuya dönersek toplar gerçekten çok ama çok hoş olmuş hepsini TSLde görmek isteriz açıkçası ellerine sağlık Can...