Server multi oynamak için en son anlatılan işi yaptım cdkey sorunu veriyor 1.1 resmi yama kurdum crack kopyaladım tam oldu dedim cd key sorunu çıktı. ha asıl soru avaturk benxeri uyelik gerekiomu :type: