> sevgili hakkuş,
> mektubunu aldım.gelmesi ne denli sevindiriciyse de
> okuduklarım o
> denli
> üzücüydü...demek asker gittiğinden beri çavuşun size
> özellikle de sana
> yapmadığı kalmamış."suçum olsa yanmam" diyorsun.sana
> inanıyorum
> dostum.olur
> olmaz seni dövdüğüne göre, yazdığın gibi o herif
> asker ocağına
> yakışmayan
> sadistin teki...sen sivilken ağzına kötü söz
> almazdın.adamın
> beşiğinden
> mezarına kadar nesi varsa içinden sövdüğüne göre
> gerçekten çok
> sinirlenmişsin.ama haklısın.ben de olsam ondan nefret
> ederdim.oysa
> hepiniz
> aynı vatanın evladısınız.neden ayırım yapıp en ağır
> işleri sana
> yaptırıyor
> ki???..senin gibi aklı başında, sorumluluklarının
> bilincinde olan
> insana
> böyle davranmak için çok adi birisi olmalı.zaten
> "adinin teki"
> demişsin.neyse hakkuş, vatan borcu
> bu...herşeye,insanlıktan uzak olan
> çavuşuna bile, katlanıp vazifeni yerine
> getirmelisin.sen yine elinden
> geldiğince iyi asker olmaya çalış.beni de mektupsuz
> burakma.mektupları
> dışardan yollamakla iyi ediyordun.çavuş iti okursa
> bir de mektuplar
> için
> dayak yersin sonra.
> özlemle gözlerinden öperim.
> .......................
> __dostun recai__
>
> ulan recai iti,
> ben sana ne zaman mektup yazdım da o allahın
> belası mektubu
> gönderdin??mektuplarımızın okunduğunu bildiğin için
> bu adiliği yaptın
> di mi
> köpek??senin yüzünden gül gibi çavuşumun bana
> yapmadığı kalmadı.tonla
> dayak...bir hafta da hapis cezası yedimçavuş beni
> bölüğün önüne
> çıkarıp
> "KARŞINIZDA ORDUMUZUN EN ŞEREFSİZ ASKERİ DURUYOR."
> dedi.ne dediysem,
> senin
> nasıl adi bir yaratık mektubunun da o eşşek
> şakalarından biri olduğuna
> inandıramadım.bir daha mektup falan yazma...zaten,
> ilk izne gelişimde
> ellerini un ufak edeceğim.birkaç yıl eline kalem
> alamayacaksın.en kısa
> zamanda başına bir kaza gelmesini, sürüm sürüm
> sürünmeni dilerim
> .....................................
> __hakan__
>
>
> merhaba hakkuş,
> yanında olamadığım,sorunlarını ve acılarını
> paylaşamadığım için
> kahroluyorum. mektuplarını okudukça içim kan ağlıyor.
> manyak çavuş
> iyice
> azdı ha...vay sadist vay...bir de adam bilip çavuş
> yapmışlar.böylelerinin
> eline hiç yetki vermemeli...sonra ne oldum delisi
> oluyorlar."sivil
> olsam
> yapacağımı bilirdim" diyorsun.ama haklıısın
> hakkuş.sinirlerine hakim
> ol..askerlikte üste saygısızlık olmaz.adama askerliği
> bitirtmezler
> vallahi...uyma o hayvana dostum.zor ama sayılı günler
> gelir
> geçer.buralar
> bildiğin gibi eksikliğini hep hissediyoruz.en güzel
> günler seninle
> olsun...
> ................................
> __kardeşin recai__
>
>
> recai denen hayvan,
> lan sana hayvan demek iltifat, hayvanlara hakaret
> olur, oğlum sen
> çıldırdın mı? çavuş fıttırdı...adamın bir ağzıma
> yapmadığı kaldı.
> "yazmadım
> konutanım." diyorum, yemin billah ediyorum dinlediği
> yok. ah ulan
> eşşoğlueşşek yaktın beni...askerliğim şimdiden bir ay
> uzadı.her gece
> tuttuğum 8-5 nöbetleri, günde yalnız başıma tam
> teçhizat 20km koşu,
> iki
> çuval ıspanak ayıklamak imanımı gevretiyor.yeter
> artık
> recai!...şakanın
> çıkacak suyu muyu kalmadı.cımcılık oldu.bu gidişle
> biraz zor ya, izne
> gelirsem kendine kaçacak delik ara. tüm kemiklerini
> kıracağım.
> allah belanı versin...
> ......................
> __hakan__
>
>
> hakkuş'cuğum,
> yooo, yazdıklarına inanamıyorum.bu kadarı da olmaz
> ama... artık o
> şerefsiz çavuşun sana yaptıklatını insan yamaz.nedir
> bu eşşoğlueşşeğin
> sana
> çektirdiği? yani afedersin ama insan sokaktaki uyuz
> ite bbiledaha iyi
> daha
> merhametli davranır.bak hakkuş, sakın benden
> gerçekleri saklama, yoksa
> görevden mi kaytarıyorsun? eninde sonunda ikiniz de
> bu vatanın
> evladısınız.böyle yapması için ya kafadan sakat ya
> daa soysuz
> olmalı..ne
> diyeyim hakkuş? sabredeceksin.allah sevdiği kuluna
> çektirirmiş. seni
> de
> seviyor olmalı ki çavuş gibi bir namussuzu başına
> bela diye salmış
> __candostun recai__
> ..................
>
> recai soysuzu stop!>
> sayende askerliğim bitmeyecek stop!.. firar ettim
> stop!.. seni
> parçalamaya geliyorum stop!.