Madada2564 2010 geldim büsürü kupa aldım. hayda kapat çıkıyor şimdi napacam onca yer gittimi yaw. yohmu çaresi. :bilmemki:
Pentagram_15 Orjinal Mesajı Yazan: Madada2564 2010 geldim büsürü kupa aldım. hayda kapat çıkıyor şimdi napacam onca yer gittimi yaw. yohmu çaresi. :bilmemki: ben yorum yapmak yerine direk sana yardımcı olmaya çalışacağım geyik yapmanın alemi yok ;) oyunu internetten mi çektin, full versiyonmu yoks bazı kendini bilmezlerin yayınladığı sahte versiyonu mu kullanıyorsun?
Pentagram_15 ya amma geyik yapmışsınız gitmiş işte oyun herkesin zamanında başına gelmiştir ve yüz kızarıklığı bilgisayarın kasasını tekmeleme ve oyunu birkaç hafta oynamayarak sorunu çözmüşüzdür ;) herkese iyi oyunlar
Madada2564 bikaçgün pes oynadım. sora fm yi yeniden sildim yükledim. yeniden başladım anlıcanız. cagdas kardeş ben oyunu bir italyan sitesinden indirdim. full 716 lık.
Dabulu ne yazıki oyun ölmüş ben kurtarma şansın olduğunu bilmiyorum. ali en iyisi sen yeni oyuna başla
pir@t€ oyunu daha öncden save ettisen saveni bi yere kaydet,oyunu sil baştan yükle, savei oyuna at ondan sonrada gir bi dene(benmde cm 03/04 başma gelmsti böle yaptm oldu) :)
Pentagram_15 gayet mantıklı ve makul bir çözüm bir kere dene olmazsa zaten yapacağın birşey yok yeni oyuna başla