Orjinal Mesajı Yazan: zidaneberk
Arkadaşlar tuşları değiştiriyorum ok e basıyorum . Fakat sonra oyunu tekrar açınca eski ayarlara geri dönülüyor YARDIM LÜTFEN
ekteki dosyayı yükle oyunu kurduğun dizine kopyala sonra sağ tıklayıp düzeldeye bas,oyunu kurduğunun bölümü belirt kaydet ve çık.Daha sonra bu dosyayı iki kere tıkla çıkan soruda evete tıkla,tamam yap..